Sunday, July 25

Tiada Istilah Bosan

Dalam hidup aku aku benci istilah bosan, tak tahu nak buat apa. Kalau bosan dengan beberapa perkara lain tu adalah..Seperti bosan dengan makanan yang sama atau bosan dengan sikap seseorang..itu antara contoh yang boleh diberikan..Aku sentiasa mencari sesuatu untuk dilakukan dari duduk tanpa berbuat apa-apa. Sebab aku tahu sebenarnya aku jenis cepat bosan..Di pejabat purata aku duduk di kerusi aku mungkin dalam 20 minit je kot sehari..selebihnya aku mesti bergerak..mengular pun kira bergerak jugak..janji tidak bosan. Kalau dah tak ada idea sangat nak buat apa lebih baik aku tidur..Aku seperti tak boleh hidup tanpa komputer..untuk game, surf dan banyak lagi kepentingannya pada aku..kalau dah terdesak sangat pun handphone pun jadilah..kira IT jugak la..janji terisi masa daripada bosan..emm..sekarang ni dah mula dengan hobi baru...mengambil gambar..bukan baru niat tu dah lama..cuma dulu ambil gambar guna handphone sekarang bila dah tercapai hajat memiliki sebuah kamera, aku semakin bersemangat...tengoklah sendiri antara hasil terawal aku, hanya sekadar hobi untuk kepuasan diri sendiri..





2 comments:

Selendang Kalas said...

mun aku mungkin akan madah..BELUM ada istilah bosan..hehe..ok sik?

Unknown said...

emm...mungkin "belum" maksudnya "x pernah" tapi mungkin "akan" dan tiada maksudnya "pernah" dan"tak akan"...atau lebih tepat mun aku ngkah "tiada lagi"..