Thursday, January 20

2011 Tiba Juga

Dah nak berakhir pun bulan pertama di tahun baharu..aku baru ada masa untuk mencoret sesuatu di blog ni supaya tak usang di usia muda...

Aku nak simpulkan tahun 2010 yang dah pun berlalu bila cukup 365 harinya..bagi aku cukup ke tak masa tetap patuh dengan putarannya tanpa menunggu kita...tak banyak sangat yang nak dikenang di tahun lepas..Bila masa dirasa terlalu pantas maknanya ia telah dilalui dengan sempurna..hanya tatkala kita merasa kesunyian, kebosanan dan kekecewaan saja masa akan terasa terlalu lambat bergerak..sempurna maksud aku bukanlah bermakna segalanya hebat-hebat tetapi sekadar baik-baik saja..malas aku nak perah otak untuk kembali mengingat apa yang manis apa yang pahit berlaku di tahun lepas untuk dikongsikan di sini..kalau dikongsikan pun bukannya menarik sangat untuk orang lain..takut nanti jadi syok sendiri pulak aku..tapi selagi hidup kita tetap akan melalui kedua-duanya, pahit dan manis....

2011 aku dambakan lebih banyak pembaharuan, dalam kerjaya, keluarga dan juga peribadi aku sendiri...apa yang perlu aku ingatkan pada diri sendiri..."Sediakan Payung Sebelum Hujan", jangan sampai "Sudah Terhantuk Baru Terngadah"....


pilihanraya kecil parlimen sibu yang lalu mencipta sejarahnya tersendiri, banyak perkara boleh di ambil ikhtibar..


Juara Piala Suzuki 2010 : Malaysia Iklan : Nike

Walaupun digelar Harimau Malaya aku tetap bangga kerana mereka mewakili Malaysia..semoga perjalanan mereka tidak berakhir tatkala bermula



No comments: